Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
UGOSTITELJSTVO I TURIZAM
Veliki uspjeh: Istra peti put proglašena najkvalitetnijom maslinarskom regijom u svijetu Istra je ponovo proglašena najkvalitetnijom ekstra djevičanskom maslinarskom regijom u svijetu i tu će titulu već petu godinu zaredom nositi i 2020. godine. (Više)
Statistika: Četiri milijuna noćenja u Dubrovniku Sedamnaest dana ranije nego prošle godine u Dubrovniku je do 11. listopada ove godine ostvareno četiri milijuna noćenja ili pet posto više u odnosu na isto lanjsko razdoblje. (Više)
Ususret 13. Kongresu hrvatskog kampinga: Gotovo svaki četvrti gost na odmoru u kampu Po prosječnom broju dana boravka hrvatski kampovi danas zauzimaju drugo, a po danima pune godišnje zauzetosti prvo mjesto u Europi! (Više)
Javna turistička infrastruktura: Više od 20 milijuna kuna za 67 razvojnih projekata Ministarstvo turizma osiguralo je više od 20 milijuna kuna kojima će se sufinancirati ukupno 67 projekata namijenjenih razvoju javne turističke infrastrukture. (Više)
Vrsar: Prvi gourmet event „Galožece di Orsera“ U sklopu projekta prekogranične suradnje Interreg Slovenija – Hrvatska „Uživam tradicijo“ u Vrsaru će se organizirati prvi gourmet event „Galožece di Orsera“ posvećen tradicionalnim istarskim specijalitetima (Više)
KUH: 13. Kongres hrvatskog kampinga Na 13. Kongresu hrvatskog kampinga koji će se održati 22. i 23. listopada u Svetom Martinu na Muri i ove godine će se okupiti vodeći ljudi kamping industrije. (Više)
Kamping trendovi: „Prepisano“ iz svijeta luksuznih krstarenja Svijet krstarenja i bogatstvo njegove ponude talijanski investitori vide kao budući model kamp resorta s pet zvjezdica. (Više)
MINT: 300 milijuna kuna za uspostavu regionalnih centara kompetentnosti Ministarstvo turizma osiguralo je 300 milijuna kuna za uspostavu regionalnih centara kompetentnosti za koje je otvoren poziv za podnošenje projektnih prijava za dodjelu bespovratnih sredstava. (Više)
U rujnu: Natječaji za udruženo oglašavanje i strateške marketinške kampanje za 2020. Početkom rujna Hrvatska turistička zajednica raspisat će natječaje za udruženo oglašavanje kao i iskazivanje interesa inozemnih organizatora putovanja za provedbu strateških marketinških kampanja na emitivnim tržištima u 2020. godini. (Više)
HTZ: Promocija zdravstvenog turizma na ključnim tržištima U sklopu digitalne marketinške kampanje koja će trajati do 30. rujna Hrvatska turistička zajednica promovirat će zdravstveni turizam na jedanaest ključnih emitivnih tržišta. (Više)
1
Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •