Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
TURISTIČKE ZAJEDNICE
Karlovac: Tečaj za vodiče interpretatore Kako bi podigli kvalitetu vodičkih usluga u destinaciji, TZ Karlovačke županije u suradnji s TZ gada Karlovca organizirala je tečaj za licencirane vodiče interpretatore. (Više)
Za 2020.: Poziv za provedbu projekta „Sportska Hrvatska“ Do 25. studenoga 2019. otvoren je Poziv za iskazivanje interesa za provedbu projekta „Sportska Hrvatska“ za 2020. godinu koji je objavila Hrvatska turtistička zajednica. (Više)
TZ grada Karlovca: Kvalitetnim upravljanjem do odgovornog turizma Turistička zajednica grada Karlovca provodi projekt Integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji (IQM Destination Karlovac) koji je odabran kao najbolji mogući model razvoja turizma u ovom gradu na četiri rijeke. (Više)
Gastronomija: Vodič restoranima i konobama Opatije TZ Grada Opatije objavila je prvi dvojezični „ Vodič restoranima i konobama Opatije“ s pregledom kvalitetnih restorana i kavana kao i prikazom raznih zanimljivosti o ugostiteljskoj ponudi Opatijske rivijere. (Više)
Promocija: Najpopularniji korejski TV show snima se u Hrvatskoj U organizaciji Hrvatske turističke zajednice i Bluesun hotela u Hrvatskoj se snima najpopularniji južnokorejski TV show Battle trip koji prati više od 25 milijuna gledatelja u Južnoj Koreji. (Više)
Novi katalog: „Opatija – kongresna destinacija s tradicijom“ Kako bi na jednom mjestu prezentirala sve kvalitetnije sadržaje za kongresni turizam, TZ grada Opatije izdala je novi katalog pod nazivom „Opatija – kongresna destinacija s tradicijom“. (Više)
Mali Lošinj: Inaguracija Muzeja Apoksiomena kao KeyQ+ točke Turistička zajednica Grada Malog Lošinja jedan je od partnera u europskom projektu KeyQ+ u sklopu kojega kao dio turističkog itinerera Muzej Apoksiomena predstavlja jednu od sedam KeyQ+ točaka. (Više)
„Croatia, Full of Islands to Discover“ : Inozemni blogeri, novinari i youtuberi promoviraju nautiku S ciljem dodatne promocije nautičkog turizma u sklopu projekta „Croatia, Full of Islands to Discover“od 7. do 11. rujna organizira se putovanje za dvanaest poznatih inozemnih blogera, novinara i youtubera koji će obići otoke šibenskog arhipelaga. (Više)
HTZ: Uspješno provedena kampanja na američkom tržištu Nakon provedene digitalne kampanje na američkom tržištu koju je HTZ realizirao u suradnji sa svjetskom platformom za putovanja Expedia, najviše noćenja ostvareno je u Dubrovniku, Splitu, Hvaru i Zagrebu. (Više)
HTZ: Prva prezentacija hrvatske turističke ponude u Australiji Prvi put u svojoj povijesti Hrvatska turistička zajednica prezentirala je turističku ponudu Hrvatske na dalekom tržištu Australije, gdje će se održati ukupno dvije prezentacije. (Više)
1
Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •