Prema rezultatima mjerenja online reputacije za lipanj koju TZ grada Karlovca provodi u sklopu projekta Integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji  (IQM Destination Karlovac) gosti dali visoke ocjene karlovačkim ugostiteljima.

Foto: Domaći pljukanci s umakom od piva, rikolom i rtibanim sirom

Turistička zajednica grada Karlovca provela je u lipnju online kampanju na Facebooku i Instagramu kojom je promovirala posebnu ponudu jela spravljenih s pivom u karlovačkim restoranima. Kampanja je obuhvatila područje Zagreba, Zagrebačke županije, Primorsko goranske i Sisačko moslavačke županije, a ciljana publika bili su potencijalni domaći gosti iz susjednih županija, izletnici te svi oni kojima je gastronomija jedan od motiva putovanja. U sklopu ove kampanje promovirana je i ponuda za vikend izlete u Karlovac.

Rezultatima ove kampanje karlovački ugostitelji su zadovoljni budući da su svojom ponudom privukli više gostiju i povećali promet u svojim objektima. U ovoj kampanji sudjelovali su konoba Črni kos, bistro Kastel, restoran Dobra hotela Korana Srakovčić, Kristal, bistro Palma, Lovački rog te restorani M-90, Pod starimi krovovi i Tempo.

Jela1

BBQ - rebarca u tamnom pivu i krumpir s bijelim umakom

„Zadovoljna sam reakcijom gostiju na ponudu. Smatram da se ništa ne može ostvariti preko noći, no puno smo napravili time što smo se udružili, napravili svoje menije i što se zajednički promoviramo.  Moji restorani će menije jela s pivom ostaviti u standardnoj ponudi i nadam se da će ta jela kod naših gostiju postati popularna“, istaknula je Dijana Petrić iz restorana Lovački rog i Tempo.

 „Gosti su super odreagirali te pozdravljamo ovakve angažmane. Nama ugostiteljima to puno znači i svakako smo za nastavak suradnje. Ljudi su, kad im se dobro prezentira neko novo jelo skloni novim okusima, tako da  je ideja jela s pivom sjajna“, kazala je Monika Čulig iz konobe Črni kos.  

Jela2

Kruh s pivom

Turistička zajednica grada Karlovca u sklopu projekta Integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji  (IQM Destination Karlovac) također provodi redovita mjerenja online reputacije svih turističkih subjekata uključenih u taj projekt. Pritom se posebno mjeri svaki turistički subjekt kao i ukupna ocjena destinacije. Rezultati se odnose na ugostiteljske objekte u Karlovcu, a riječ je o ukupno devetnaest objekata. Prema rezultatima mjerenja online reputacije za lipanj kada je provedena i ova promotivna kampanja ukupna online ocjena svih objekata iznosi 90/100, a temelji se na 3200 ocjena posjetitelja. Najveći broj ocjena posjetitelji su ostavili na Googleu, zatim TripAdvisoru te Facebooku. Najbolje su ocijenjeni hrana, atmosfera, čistoća i osoblje, a čak 95,1 posto posjetitelja preporučilo bi posjećeni objekt. U strukturi posjetitelja koji su tijekom lipnja ocjenjivali ugostitelje najzastupljenije su obitelji s udjelom od 63 posto, zatim parovi od 30 posto, dok sedam posto udjela imaju pojedinci.