„Puna inspiracije – skrivena blaga unutrašnjosti“ naziv je nove on line brošure Hrvatske turističke zajednice u cijelosti posvećene promociji kontinentalnog turizma.

Brošura je objavljena na hrvatskom jeziku te prevedena na engleski i njemački jezik, a riječ je o svojevrsnoj šetnji prelijepom unutrašnjosti Hrvatske prezentiranom kroz turističke priče i atraktivne fotografije kako bi se turistima na što bolji i jednostavniji način približile ne samo prirodne ljepote već sve posebnosti i znamenitosti na kontinentu.

U brošuri je predstavljena  turistička ponuda unutrašnjosti Hrvatske, počevši od Kopačkog rita pa sve do Vukovara i Iloka, a istok Hrvatske posebno je obrađen i kroz jedinstvenu i bogatu gastro ponudu. U brošuri su također predstavljeni parkovi prirode Papuk i Lonjsko polje, Požega, Moslavačka gora, ali i Međimurje kroz ponudu brojnih cikloturističkih staza. Svoje mjesto u brošuri pronašao je i barokni Varaždin, predstavljen kroz poznati Špancirfest te dvorci Zagorja, poput Trakošćana i Velikog Tabora. Istaknute su i sve blagodati te raznolika ponuda zdravstvenog turizma u unutrašnjosti Hrvatske, a potom su predstavljeni Medvednica i grad Zagreb, ponajviše kroz zanimljive muzeje,  poput Muzeja prekinutih veza. Karlovac je predstavljen kroz svoje četiri rijeke i akvarij Aquatiku, a opisane su i prirodne ljepote bajkovitog Gorskog kotara te ljepote Učke i unutrašnjosti Istre, koja je također pogodna za cikloturiste. Posebno je obrađen i prostor oko rijeke Une, Lika, Velebit, zatim područje rijeke Zrmanje i Kupe, Sinj i Sinjska krajina, Imotski i Imotska krajina te dolina rijeke Neretve.

Nakon ljetnog dijela turističke godine u kojem smo, s obzirom na okolnosti uzrokovane pandemijom, ostvarili vrlo dobre rezultate, aktivnosti usmjeravamo na promociju posezone gdje nam je u prvom planu promidžba kontinentalnog turizma, eno-gastronomije, ali i nautike kao jednog od najtraženijih hrvatskih turističkih proizvoda“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Stanićič te dodao da će u posezoni u fokusu biti kraća vikend putovanja s naglaskom na domaće tržište.

Valja dodati da je i glavna tema Svjetskog dana turizma koji se tradicionalno obilježava 27. rujna ove godine posvećena upravo turizmu u ruralnim područjima.