Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Thank you“ kojom se želi zahvaliti svim inozemnim gostima na odabiru hrvatskih destinacija za svoja odredišta u ovoj godini. 

Kampanja se provodi putem društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter na ukupno trinaest tržišta, odnosno na tržištima Njemačke, Austrije, Slovenije, Poljske, Češke, Slovačke, Italije, Mađarske, Belgije, Francuske, Švedske, Švicarske i Velike Britanije.

Ovom kampanjom želimo zahvaliti svim inozemnim gostima što su, unatoč propisanim epidemiološkim mjerama i protokolima putovanja, ukazali svoje povjerenje Hrvatskoj u ovoj izazovnoj i nepredvidivoj turističkoj godini. Cilj nam je ovime i dalje zadržati vidljivost Hrvatske na odabranim tržištima te svima poručiti da su dobrodošli u našu zemlju i u idućoj godini“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić. Prema njegovim riječima u proteklom dijelu godine Hrvatsku je posjetilo više od sedam milijuna turista od čega gotovo šest milijuna inozemnih.

U fokusu „Thank you“ kampanje ponajprije se nalaze turisti s tržišta Njemačke, Slovenije, Poljske i Češke koji su uz domaće goste ostvarili najveći turistički promet u Hrvatskoj. Za svako tržište ciljano su odabrani vizuali triju omiljenih destinacija koje su gosti s navedenog tržišta najviše posjećivali i turistički proizvodi u kojima su najviše uživali. Primjerice, za njemačko tržište odabrani su Medulin, Poreč i Rovinj, za tržište Velike Britanije Dubrovnik, Hvar i Split, za tržište Mađarske Crikvenica, Rovinj i Vir, dok su primjerice za tržište Poljske odabrani Omiš, Makarska i Baška Voda.

Uz objave destinacijskih vizuala s porukom zahvale na jeziku ciljanog tržišta HTZ će organizirati i nagradne igre na društvenim mrežama u kojima će sretni dobitnici moći osvojiti poklon paket hrvatskih suvenira.

Zahvala domaćim gostima u ovom trenutku je neopravdano izostala!