U želji da potencijalne goste podsjeća na Hrvatsku i u vrijeme kada ih u nju radi pandemije još ne može pozvati, HTZ je na društvenim mrežama pokreno poseban promotivni sadržaj  

Pod oznakom #CroFact Hrvatska turistička zajednica putem  društvenih mreža medijima na  emitivnim tržištima kao i potencijalnim putnicima predstavlja  promotivni sadržaj pod nazivom „Zanimljivosti koje su manje poznate o Hrvatskoj“.

Tako će pratitelji  društvenih mreža HTZ-a  saznati  mnoge zanimljive pojedinosti poput onih da  je prva karantena  na svijetu nastala u Dubrovniku, da je jedan od utemeljitelja Svjetske zdravstvene organizacije dr. Andrija Štampar a Faust Vrančić izumitelj padobrana. Tu je i velik broj   drugih zanimljivosti   iz Hrvatske poput one o najužoj ulici na svijetu, podrijetlu kravate, Vučedolskoj kulturi, Muzeju anđela i  još mnoge druge.  

„Proaktivni odnosi s predstavnicima medija na nama ključnim emitivnim tržištima vrlo su važan dio naših aktivnosti koje za cilj imaju jačanje vidljivosti i promocije Hrvatske u ovim izazovnim vremenima. Samo tako možemo zadržati prisutnost i povećati interes velikog broja ljudi koji posljednjih tjedana pojačano koriste različite online kanale komunikacije. Siguran sam da će te činjenice zaintrigirati, razveseliti i podsjetiti sve koji su u Hrvatskoj već bili na ljepote i specifičnosti naše zemlje, a one koji nisu potaknuti da to uskoro učine“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Putem društvenih mreža HTZ pojačano radi na poticanju komunikacije sa svojim fanovima. Na pitanje što im najviše nedostaje iz Hrvatske, neki od najčešćih odgovora bili su kristalno čisto more, otoci, hrvatski način života, kultura ispijanja kave, raznovrsna hrana, grad Zagreb, Hrvati, ljeto te sunce i zalasci sunca.