U sklopu destinacijske kampanje „Blizu grada, blizu srca“ / „Around Zagreb“ TZ grada Zagreba i TZ Zagrebačke županije kreirale su poseban promotivni film istoimenog naziva.

Film stavlja naglasak na zelenilo, boravak u prirodi, rekreaciju, kao i na bogatu kulturnu i gastronomsku ponudu glavnog grada i zagrebačkog zelenog prstena. Producentica filma je Martina Miličević čiji je video „Zagrebačka vinska priča“/ „Winetasting Path Home“ osvojio treće mjesto na svjetskom video natjecanju najtiražnijeg vinskog magazina Wine Spectator. Narator u filmu je Rob Reider, američki peterostruki dobitnik Emmy nagrade za svoje emisije i glazbene skladbe, a s njim je Turistička zajednica grada Zagreba već ostvarila sjajnu suradnju na filmu „Zagreb Loves You“.

Inače, ovo je prvi put da dvije turističke zajednice partnerski surađuju u promociji Zagreba i okolice kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju. U ljetnom periodu održavanja kampanje ostvareni su zapaženi rezultati pa je, tako, najviše posjeta stranicama www.aroundzagreb.hr bilo iz Hrvatske (40 posto), ali i s tržišta gdje je kampanja provođena - iz Slovenije (35 posto) te Austrije, Njemačke i BIH (25 posto). U TZ grada Zagreba ističu kako su bilježili interes i s tržišta SAD-a, iako na tom tržištu nije rađena posebna promocija. To svakako pokazuje da je tematika prirode i boravka na otvorenom te aktivni turizam očito interesantna američkom tržištu te predstavlja svojevrsnu smjernicu za buduće aktivnosti.

Zajednička kampanja „Blizu grada, blizu srca“ kreirana je s ciljem stvaranja cjelogodišnje platforme promocije bogate ponude glavnog grada i njegove okolice. U tom smislu se planiraju obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine, a sada predstavljaju atraktivnu jesensku ponudu Zagreba i njegovog prstena koji su, po mnogima, upravo najljepši u ovo doba godine.