U želji  da privuku što više gostiju s njemačkog govornog područja, istarski turistički djelatnici prvog lipanjskog vikenda kreću u pojačanu promotivnu kampanju.

Sa željom da privuku što više gostiju s tržišta južne Njemačke i Austrije, Turistička zajednica Istarske županije od sljedećega vikenda provodi medijsku kampanju pod sloganom „Istra tako blizu“. Dodatna je to promocija koja se nastavlja na kampanju Hrvatske turističke zajednice „Odmor koji zaslužuješ bliže je nego što misliš“  a cilj joj je privući dodatnu pažnju  gostiju s Hrvatskoj vjernih i bliskih tržišta.

Pritom direktor  Turističke zajednice Istre Denis Ivošević očekuje da će ovo vrijeme  potvrditi  dugogodišnje prijateljstvo i povjerenje Istre i austrijskih i njemačkih gostiju te  dobro poznavanje ove regije  kvalitetne i raznovrsne turističke ponude.

Inače, ovoj promotivnoj akciji prethodile su i dvije  kampanje putem  newslettera poslanog na više od 500 adresa, prva  o stanju u Istri za vrijeme pandemije a  druga o ponovnom otvaranju smještajnih i ugostiteljskih objekata te drugih sadržaja i atrakcija.

U promotivnoj  kampanji, koju uz TZ Istarske županije financijski podupire Hrvatska turistička zajednica i vodeće hotelske kuće u Istri, motivi su atraktivne istarske lokacije i povijesni spomenici. Ona će se provoditi na odabranim portalima i društvenim mrežama a na provedbi kampanje angažirani su kreativni i marketinški stručnjaci,  partneri TZ Istarske županije.