Sada već tradicionalna akcija  Tjedan odmora vrijedan trebala bi uskoro donijeti veću živost na turistička područja te domaćim gostima omogućiti ugodan boravak i zanimljive sadržaje.

Iako prijave traju  do 15. listopada,  i po dosadašnjem odazivu  265 poslovnih subjekata  i dodatnih 70-tak u  obradi, već se može reći da za akciju Tjedan odmora vrijedan vlada veliki interes pružatelja usluga te da će turisti imati mogućnost birati ponudu po svojoj mjeri.

Riječ je o zajedničkoj akciji Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice.

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić je prilikom predstavljanja  projekta rekao:  „Riječ je o dugoročnom projektu koji će se organizirati dva puta godišnje, u vrijeme uskršnjih praznika te u listopadu. Drago nam je što je projekt pobudio veliki interes pružatelja usluga u turizmu koji su naši glavni partneri i bez čije suradnje ova akcija ne bi bila moguća. Putem projekta želimo pozitivno utjecati na povećanje turističkog prometa u razdobljima pred i posezone, ali i na daljnji razvoj domaćeg turizma. Kroz ovu će akciju turisti imati priliku posjetiti različite dijelove Hrvatske uz 50 posto povoljnije cijene za brojne turističke proizvode i usluge, od smještaja, prijevoza, kulturnih, povijesnih, prirodnih znamenitosti i atrakcija pa sve do ugostiteljskih usluga i različitih doživljaja“.

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac također je izrazila zadovoljstvo odazivom pružatelja  usluga te je poručila: Ovu akciju pokrećemo jer domaćem turistu želimo ponuditi avanturu otkrivanja bogatstva jeseni u Lijepoj našoj, a po upola manjoj cijeni. Upoznajte, istražite i uživajte u Hrvatskoj u posezoni te ujedno s nama kreirate priču razvoja cjelogodišnjeg turizma“.

Svi zainteresirani poslovni subjekti mogu se registrirati i ponude prijaviti na portalu projekta „Tjedan odmora vrijedan“   do 15. listopada.  Ponuda za turiste  po  50 posto nižim cijenama vrijedi  za  razdoblje od 16. do 25. listopada.

Među  gospodarskim subjektima koji  atraktivnim cijenama pozivaju goste su nacionalni parkovi, hoteli, ugostiteljski objekti, muzeji i ostali sadržaji dok turističke agencije nude paket aranžmane. Budući da se popis neprekidno obogaćuje, svi zainteresirani ga mogu neprekidno provjeravati na spomenutom portalu te odabrati  odmor, izlete ili sadržaje po svojoj mjeri.