Sve važnijim domaćim gostima turističke institucije i  tvrtke upućuju pozivnicu da u listopadu koriste cijeli spektar turističkih usluga  po 50 posto nižim cijenama.  

Akcija „Tjedan odmora vrijedan“ omogućuje građanima Hrvatske da u razdoblju od 16.  do 25. listopada koriste cijeli spektar turističkih usluga po upola nižim cijenama. Cilj joj je – kako ističu  u Ministarstvu turizma i sporta i Hrvatskoj turističkoj zajednici -  „usmjeriti interes za domaća putovanja  te podići razinu  turističke aktivnosti u razdoblju izvan ljetnih mjeseci“. Akcijom su  obuhvaćene brojne turističke usluge kao što su  smještaj, prijevoz, znamenitosti, ugostiteljske usluge te  različiti doživljaji.

Nikolina Brnjac: Želimo veću zastupljenost domaćih gostiju

 „Ovaj projekt predstavlja inicijativu kojom želimo našim građanima predstaviti sve ljepote i bogatstvo ponuda koje Hrvatska ima i nudi tijekom čitave godine.  U ovoj korona turističkoj godini veliki doprinos turističkom prometu dali su   domaći turisti, a naša želja je da domaći turisti u ostatku ove godine, ali i u godinama ispred nas, čine sve značajniji dio potražnje te da istražuju brojne ponude diljem našeg kontinenta i obale. U tjednu odmora vrijednom tijekom listopada nudit će se brojne promotivne ponude koje će se objediniti na jednom mjestu, a namjera nam je ovu akciju nastaviti te održavati redovito tijekom većeg dijela godine“ istaknula je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac   povodom najave akcije „Tjedan odmora vrijedan“.

Prijave poslovnih subjekata su  u tijeku a ponude će biti istaknute na posebnoj web stranici

tjedanodmoravrijedan.hr koja će uskoro postati aktivna. Za sudjelovanje u akciji mogu se prijaviti svi poslovni i privatni subjekti iz turističkog sektora poput hotela, privatnih iznajmljivača, turističkih agencija, restorana, barova, nacionalnih parkova i parkova prirode, muzeja, galerija, prijevoznika, rent-a-cara, iznajmljivača plovila te subjekata zdravstvenog i lječilišnog turizma.

Kristjan Staničić:  20 posto noćenja ostvarili su domaći gosti

„Riječ je o projektu koji za cilj ima poticanje domaćeg turističkog prometa u razdobljima pred i posezone te u kojem sudjeluju pružatelji usluga u turizmu koji će tijekom promotivnog tjedna kreirati vrlo atraktivne i cjenovno dostupnije ponude za sve hrvatske građane. Upravo je domaće tržište u ovoj izazovnoj godini dalo snažan doprinos u postignutim rezultatima s visokim udjelom od 20 posto u ukupno ostvarenim noćenjima. Vjerujem da će projekt biti vrlo dobro prihvaćen i u narednim godinama te da će pozitivno utjecati na povećanje turističke potrošnje unutar zemlje“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Naime, prema podacima iz sustava eVisitor tijekom 2019. godine domaći turisti ostvarili su 2,4 milijuna turističkih dolazaka te 13,8 milijuna noćenja, odnosno oko 12 posto ukupnih dolazaka i noćenja u 2019. godini. U dosadašnje dijelu turističke 2020. godine, prema trenutnim podacima iz sustava eVisitor, domaći turisti ostvarili su 1,3 milijuna dolazaka te 9,6 milijuna noćenja, odnosno oko 20 posto ukupnih turističkih dolazaka i noćenja u 2020. godini.