U osam mjeseci ove godine u Hrvatskoj je registrirano 47,5 milijuna noćenja, što je na razini 53 posto prošlogodišnjeg prometa.

Prema podacima sustava eVisitor u Hrvatskoj je u razdoblju srpanj – kolovoz ostvareno 5,2 milijuna dolazaka ili 54 posto prošlogodišnjeg prometa i 39,8 milijuna noćenja, što je 62 posto prometa na razini 2019. godine. Na razini osam mjeseci ostvareno je 6,8 milijuna dolazaka i 47,5 milijuna noćenja, odnosno 41 posto dolazaka i 53 posto noćenja realiziranih u istom razdoblju lani. Što se pak tiče prometa po vrstama smještaja najmanji pad registriran je u nautičkom čarteru u kojem je u razdoblju srpanj– kolovoz ostvareno 70 posto prošlogodišnjih noćenja, obiteljskom smještaju 66 posto i kampovima 57 posto, a najveći u hotelima u kojima je zabilježeno 44 posto prošlogodišnjih rezultata. Najviše noćenja u tom razdoblju ostvarili su Vir, Rovinj i Medulin, dok je u Poreču, Rovinju i Dubrovniku registrirano najviše noćenja u hotelima. U usporedbi s konkurentima na Mediteranu, Hrvatska je u srpnju ostvarila bolje rezultate u dolascima i noćenjima inozemnih gostiju, istaknula je na današnjoj konferenciji za novinare ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac. „Iza nas je vrlo uspješnih osam mjeseci turističke godine u kojem su turistički radnici još jednom pokazali kako su prilagodljivi i inovativni. Pred nama je sada realizacija ostatka turističke godine kao i pripreme za slijedeću godinu, očuvanje radnih mjesta, likvidnosti poduzetnika, oporavak i daljnji razvoj sektora te izrada strategije održivog turizma“,  nastavila je ministrica turizma i sporta.

O promidžbi u proteklom kao i narednom dijelu godine govorio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice istaknuvši da su promidžbene kampanje bile ciljane te da će se s njima i dalje nastaviti. U promociji posezone fokus će biti na nautičkom i kontinentalnom turizmu kao i domaćem tržištu, a što se tiče promidžbe u idućoj godini Hrvatska će se još intenzivnije pozicionirati kao sigurna destinacija te naglasak staviti na zemlje u okruženju. Pritom se neće zanemarivati ni druga značajna tržišta kao što je recimo tržište skandinavskih zemalja.

„Ovogodišnji pobjednici sezone su nautika i kampovi koji su bilježili najmanji pad u kampovima s pet zvjezdica“ , poručio je Veljko Ostojić, direktor Hrvatske udruge turizma. U hotelima s četiri zvjezdice popunjenost je bila deset posto bolja od prosjeka, što je indikator za iduću godinu, naglasio je prvi čovjek HUT-a, istaknuvši da će sezona 2021. također biti godina autodestinacija. O rezultatima u ovogodišnjoj sezoni govorio je i Tomislav Fain, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija kazavši da su agencije ostvarile ispod prosječne rezultate, osim agencija za iznajmljivanje luksuznih vila.