U Hrvatskoj se u listopadu odmaralo 207.778 gostiju koji su realizirali 1.188.658 noćenja, a najveći turistički promet ostvarili su domaći turisti.

Na razini deset mjeseci ove godine registrirano je  7.596.097 dolazaka i 53.623.053 noćenja, što je 50 posto rezultata zabilježenog u istom razdoblju lani.  Tržišta s kojih je ostvaren najveći turistički promet su Njemačka, Hrvatska, Slovenija, Poljska, Češka i Austrija.

Unatoč aktualnoj situaciji sa širenjem koronavirusa u čitavoj Europi te otkazivanju ključnih turističkih sajmova, posebno u Njemačkoj koja je za Hrvatsku ključno emitivno turističko tržište, domaći turistički stručnjaci smatraju da bi sljedeća turistička sezona, iz današnje perspektive, mogla biti vrlo slična ovogodišnjoj te da Hrvatska ponovno može ostvariti bolji rezultat u odnosu na konkurenciju na Mediteranu.
 
”I sljedeće godine će glavni motiv putovanja biti sigurnost u najširem smislu te riječi. Moramo se potruditi biti sigurna turistička destinacija i svoju domaću zadaću napraviti kako smo je napravili i ove godine, a to je da nismo imali niti jedan slučaj novozaraženih u komercijalnim smještajnim turističkim objektima. Ove godine su najveći dio gostiju činili gosti koji su već ranije bili u Hrvatskoj, no uspjeli smo pridobiti i neke “nove” goste koji su donedavno birali druge mediteranske destinacije te vjerujemo da ih možemo očekivati i sljedeće godine. Za očekivati je da će i sljedeće godine na dobitku biti autodestinacije, da će ponovno biti jako prisutna last minute potražnja i da će se tražiti smještajni objekti viših kategorija, oni fizički izdvojeni koji jamče izoliranost te da će dodatno značajno porasti online rezervacije”, istaknuo je Veljko Ostojić, direktor Hrvatske udruge turizma.