Prva partnerska suradnja turističkih zajednica grada Zagreba i Zagrebačke županije pozivnica je za dolazak u regiju bogatih sadržaja i doživljaja.

„Blizu grada, blizu srca“ slogan je promotivne kampanje posvećene Zagrebu i njegovoj okolici koju zajednički provode Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije. Zanimljivo je da je ovo  prva partnerska suradnja dviju turističkih zajednica koje  tako promoviraju glavni grad i zagrebački prsten, područje bogato turističkim  sadržajima. Riječ  je o destinacijskoj promidžbi na ciljanim tržištima Njemačke, Austrije, Slovenije, Bosne i Hercegovine ali i na hrvatskom tržištu.

Za ovu su kampanju – kako ističe dr.sc. Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba – posebno kreirane i internetske stranice www.aroundzagreb.hr  koje daju kreativne prijedloge kako provesti npr. tri dana u Zagrebu i okolici, stvarajući nove doživljaje i uspomene.      

 „Prijateljstvo između Zagreba i Zagrebačke županije iskazuje se i u ovim izvanrednim okolnostima obostrano potvrđujući uzajamno povjerenje i partnerstvo koje je rezultiralo destinacijskom kampanjom „Blizu grada, blizu srca“. U samoj pripremi pratili smo trendove na tržištu putovanja, osluškujući sigurnosnu situaciju te sada pokrećemo zajedničku kampanju na tri strana jezika: engleskom, njemačkom,  slovenskom i, naravno, hrvatskom jeziku. U TZGZ prepoznali smo idealnog partnera te smo sigurni kako će se naše zajedničke kampanje provoditi i u budućnosti jer Zagrebačka županija grli Zagreb. “ poručila je direktorica TZZŽ, gđa Ivana Alilović.

Ova će se destinacijska kampanja obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine, podsjećajući ljubitelje putovanja koliko je turistička ponuda Zagreba i zagrebačke okolice raznolika, kvalitetna i atraktivna.