Na današnjoj sjednici Opće skupštine putničke komisije (ETC) potvrđeno je da će u travnju iduće godine Hrvatska biti domaćin godišnjeg sastanka radne skupine ETC-a za marketing i analitiku.

Održavanje godišnjeg sastanka radne skupine ETC-a za marketing i analitiku veliko je  priznanje za našu zemlju koja će tom prilikom ugostiti stotinjak marketinških stručnjaka i stručnjaka iz polja istraživanja tržišta, kao i čelne ljude nacionalnih turističkih organizacija zemalja, članica ETC-a, prokomentirao je Kristjan Staničić koji je na sjednici Opće skupštine Europske putničke komisije sudjelovao u svojstvu potpredsjednika ETC-a.  „Poseban naglasak na toj sjednici stavljen je i na važnost postpandemijskog oporavka turizma, odnosno naglašena je važnost implementacije zdravstvenih i higijenskih protokola te promocije turizma i turističkih proizvoda kroz provedbu zajedničkih promotivnih kampanja. U tom je kontekstu i najavljena velika globalna kampanja ETC-a početkom iduće godine, a predviđene su i co-branding te transnacionalne kampanje koje će dijelom biti sufinancirane sredstvima Europske unije“, dodao je Staničić.  U idućem razdoblju  ETC će  poticati održivost, klimatski neutralna putovanja, kao i putovanja koja za cilj imaju smanjenje emisije stakleničkih plinova.

Na sjednici je također naglašena i važnost uspostave zajedničkog europskog putničkog protokola (European Travel Protocol) s ciljem olakšavanja putovanja i implementacije turizma u planove nacionalnog oporavka, a najavljeno je i kako će većina budžeta nacionalnih turističkih organizacija zemalja članica ETC-a ostati na razini 2020. godine.

Inače,  ETC ima četiri predstavništva, u Kini, Kanadi, SAD-u i Brazilu, a u sklopu pilot faze otvorit će  se i dva nova predstavništva, u Japanu i Australiji.  Iduće sjednice Opće skupštine ETC-a trebale bi se održati u svibnju u Portugalu te na jesen u Sloveniji. Na ovoj sjednici za potpredsjednicu Predstavništva ETC u Kini izabrana je Franka Gulin, direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Kini, koja je tom prigodom izjavila:Kina je od iznimne strateške važnosti za ETC koji na ovom značajnom tržištu ima velike planove u idućim godinama, posebice u kontekstu promocije Europe kao turističke destinacije. Upravo mi je zbog toga izuzetno drago što ću, kao dio vodstva Predstavništva ETC-a u Kini, imati priliku još snažnije zastupati interese naše zemlje na velikom kineskom tržištu koje će u postpandemijskom razdoblju biti najpotentnije“.