Udruga poduzetnika u hotelijerstvu Hrvatske poziva hotelijere da se uključe u europsko istraživanje o trendovima u bukiranju smještaja.

Procjene pokazuju da se na pojedinim europskim  tržištima  oko 45 posto bukinga u hotelijerstvu  ostvaruje putem online putničkih agencija. Stoga je jasno da platforme kao što su Booking.com  i Expedia u velikoj mjeri utječu na hotelski sektor. U želji da dobije relevantne  informacije  o tome i  istraži  trendove, krovno udruženje hotelijera i ugostitelja  Europe HOTREC u suradnji sa HES-SO Valais School of Management and Tourism iz Švicarske i nacionalnim udrugama hotelijera provodi anketu “Online distribucija u hotelima”. Dva su glavna nositelja studiju  inicirali  2014. godine,  a provodi se svake dvije godine kako bi se dobila sveobuhvatna slika offline i online distribucijskih kanala u europskom hotelijerstvu.

Upravo je u pripremi studija za 2020. godinu. Stoga UPUHH poziva  svoje  članice da ispunjavanjem  ankete pomognu u prikupljanju vjerodostojnih podataka  za hrvatsko hotelijerstvo koje  će se uključiti u europske  rezultate.

Podaci  iz 33 europske zemlje, u kojima  se anketa provodi,  dat će podršku sektoru  u zahtjevima prema donositeljima odluka. Svim je tvrtkama, kažu  u nacionalnom hotelijerskom udruženju,  zajamčena anonimnost,  što znači da se ni jedan hotel ili grupa hotela neće moći identificirati  u izvještaju ili rezultatima koje će generirati.

Anketu možete pronaći na poveznici:   

https://sphinxvipmanager.hevs.ch/SurveyServer/s/ITO/DistributionStudy2020EMAIL/nouveauformulaire.htm