U Ministarstvu turizma i sporta i Hrvatskoj turističkoj zajednici zadovoljni su odazivom građana koji su sudjelovali u akciji „Tjedan odmora vrijedan“, a od iduće godine akcija će se održavati dva puta godišnje.

Građani Hrvatske mogli su birati između 424 različitih proizvoda u usluga koji su im se nudili po 50 posto nižim cijenama i pritom veliki interes iskazali za posjet nacionalnim parkovima i parkovima prirode. Tako je Nacionalni park Plitvička jezera koji je svim posjetiteljima ponudio ulaznice po pristupačnoj cijeni od 50 kuna tijekom ove akcije posjetilo gotovo  30.000 gostiju. Odlične rezultate bilježi i Nacionalni park Krka s registriranih 2.700 turista,   dok je Nacionalni park Sjeverni Velebit u tom razdoblju prodao više od 500 ulaznica. U Parku prirode Biokovo iznimno su zadovoljni ostvarenim rezultatima jer je u sklopu akcije prodano više od 3.000 ulaznica,  a većina gostiju posjetila je najnoviju turističku atrakciju Skywalk.  Odlične rezultate ostvario je i slatkovodni akvarij Kralovac – Aquatika, koji je zabilježio 1.500 posjetitelja, što je tri puta više od uobičajenog broja posjetitelja u ovo doba godine.

U Hrvatskoj turističkoj zajednici ističu kako je na web stranici Tjedan odmora vrijedan  registrirano više od 150.000 posjetitelja, koji su prosječno proveli tri minute u pretraživanju ponude, a najviše posjetitelja je bilo s područja grada Zagreba te Splitsko-dalmatinske, Primorsko-goranske i Istarske županije. S ciljem daljnjeg unaprjeđenja cjelokupnog projekta među subjektima se trenutno provodi i anketni upitnik kako bi se dobile povratne informacije koje će ovaj projekt u narednim godinama učiniti još boljim.

Zahvalivši se svim turističkim subjektima i građanima na sudjelovanju u prvoj akciji „Tjedan odmora vrijedan“ ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac je istaknula: Veseli me izuzetno veliki odaziv posjetitelja parkovima prirode i nacionalnim parkovima, što govori kako svi želimo boraviti na svježem zraku, biti fizički aktivni, ali i da su ovakve ponude uistinu vrijedne“. „Svjesni smo izazovnog trenutka u kojem je projekt pokrenut, no brojne pozitivne reakcije svjedoče o njegovoj uspješnosti“, kazao je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić i najavio kako će se akcija u narednim godinama provoditi dva puta godišnje, u proljeće i u jesen s ciljem jačanja domaćeg turističkog prometa u pred i posezoni.