Nama storytelling nedostaje na mikrorazini, a marketinška znanja na osnovnim razinama nužna su svima koji rade u turizmu. Neovisno o tome radi li se o velikom brendu, malom iznajmljivaču ili OPG-u, kupac ima ista očekivanja. Dižu se standardi, očekivanja potrošača i to je jedna od promjena koje još uvijek ne razumiju svi u turizmu. Ako agencija ili hotel imaju nepreglednu web stranicu, kao potrošač na njoj se neću zadržati jer znam koja su moja očekivanja o preglednoj stranici i što mi je ugodno za pretraživanje. Tome su me naučili oni koji su ulagali i sada se podigao moj prag.

Veliki brendovi shvatili su važnost storytellinga i sve ide prema tome, jer potrošač mora razumjeti i prepoznati proizvod. Zato će storytelling postati dio standarda i spustiti se i na niže razine. Svi mi mislimo da možemo ispričati priču, ali ih ne pričamo, zato što smatramo da to što trebamo reći mora sadržavati neke činjenice ili set fotografija koje ništa ne govore. Nije poanta u tome da u kampanji vrtimo fotografije koje su same po sebi prekrasne, nego da ispričamo svoju priču. Koja je priča Hrvatske? Mi imamo lijepe plaže, ali imaju ih i drugi i osim što su lijepe koja nas priča s tim plažama povezuje? Takvom kampanjom može se reći koliko smo transparentna kultura i puno toga saznati o načinu našeg života.

                                   (Stručna revija UT, srpanj 2020.)