Očekivanja gostiju neprekidno se mijenjaju. Ipak, personalizirana usluga, kvaliteta, implementacija tehnologije i održivi razvoj uvijek su u modi.

 I dok su ne tako davno željeli biti dijelom globalnog procesa, gosti posljednjih godina očekuju od turističkog proizvoda osobno iskustvo i personaliziranu uslugu. Tako je zadaća hotela da  stvaraju nezaboravna iskustva koja su daleko više od zbroja usluga smještaja, gastronomske ponude, wellnessa, zabave…

Ponuda s pričom

U uređenju hotelskih soba treba izbjegavati uniformiranost  pa je poželjno da izgled svake od njih bude individualiziran te da opremom, bojama te lokalnim motivima ima posebnu priču i izražava dobrodošlicu.

Posebno mjesto u sobama imaju biljke iako pravi trijumf doživljavaju u hotelskim predvorjima u kojima vertikalni vrtovi omogućuju toliko traženu povezanost s prirodom. Naime, hoteli pretvaraju predvorje u prošireni dnevni boravak - zajednički prostor s mnoštvom udobnih ograđenih prostora u kojima će gosti moći uživati u privatnosti ali i bez osjećaja usamljenosti.

 Tehnologija pametnih soba

Tehnologija je već odavno na velika vrata ušla u hotelski sektor. Uz ne više tako novo upravljanje  nekim funkcijama  kao što su podešavanje temperature sobe, rasvjeta, narudžbe i slično, mobiteli postaju digitalni ključevi, služe za prijavu i odjavu boravka te za plaćanje usluga. Tehnologija  sa sobom donosi i individualiziranu zabavu pa gost očekuje da u hotelskoj sobi može birati programe, kanale i platforme koje prati i kod kuće.