MICE trendovi: Isto, ali intenzivnije  

MICE trendovi: Isto, ali intenzivnije

 

 

U poslovnom  turizmu, poslije  nestabilnih godina i krize izazvane globalnom recesijom,   danas više nema drastičnih promjena  ali je jasno da su postojeći  trendovi iz godine u godinu  sve izraženiji.

 

Održivi razvoj, etičnost, individualizacija i interakcija   neke su od vrijednosti  koje  su u središtu  interesa industrije  poslovnih sastanaka, insentiva i drugih događanja (MICE).

 Suprotno očekivanjima,  tehnologija  nije  zavladala kongresnom industrijom  ali joj je postala odličan saveznik  koji oslobađa vrijeme i prostor za kreativnost  te individualni pristup  sudionicima,  temama  i destinaciji . 

 Svi koji su strahovali da će tehnologija oduzeti kreativnost u MICE industriji svakim su danom sve više sigurni: etičnost, iskustvo, vrijednost lokalnoga i interakcija nikada nisu bili važniji!

 Na prvi pogled rekli bismo kako je taj personalizirani trend u suprotnosti s rastućom ulogom modernih tehnologija, no u stvarnom se životu odlično nadopunjavaju. Sastanci svih vrsta kao i sajmovi bez modernih su tehnoloških pomagala praktički nezamislivi. Usporedo s time, i tehnološke mogućnosti napreduju te u MICE industriji nalaze brzu primjenu.

 Sudionici skupova  žele   spoj  rada, užitka i iskustva, iznimno cijene da  se u svakom segmentu organizacije  konferencija i insentiva  vodi računa o ekološkoj održivosti te  da prostori  budu kreativno uređeni. Kad je riječ o gastronomskoj  ponudi, sudionici skupa očekuju da se temelji na lokalnim vrijednostima  destinacije u kojoj  se održava te da  se  uvažavaju individualne potrebe sudionika (osjetljivost na gluten, laktorzu, vegetarijanci i vegani itd.).

 Više o novim trendovima u MICE  industriji čitajte u našem dvojezičnom tiskanom izdanju  Hrvatski kongresni i insentiv magazin – Croatian Convention and Incentive Magazine.