Advent u Zagrebu izrastao je u turistički brend koji jasno pokazuje da dobra formula, inventivnost i sustavan rad daju rezultate. Što dalje?

 Advent u Zagrebu i ove je godine privukao velik  broj gostiju pa je, prema podacima Turističke zajednice grada Zagreba, zabilježeno 12 posto više  dolazaka i 11 posto više noćenja. U četrdesetak je dana njegovog  održavanja  Zagreb posjetilo više od 160 tisuća gostiju koji su u zagrebačkim hotelima, hostelima i obiteljskom smjetšaju ostvarili gotovo 309 tisuća noćenja.

Od nešto više od 107 tisuća inozemnih gostiju, što je 10-postotni porast u odnosu na prošlu godinu, najviše ih je bilo iz  Bosne i Hercegovine, Italije, Austrije, Slovenije i Njemačke.

- Advent u Zagrebu najuspješnija je zagrebačka turistička manifestacija -  ističe direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Martina Bienenfeld – navodeći da je najveći porast ostvaren  na tržištima na kojima se najviše ulagalo  u ciljane online i offline marketinške kampanje.

Tijekom proteklih deset godina, otkako je pokrenut projekt Advent u Zagrebu, ova manifestacija iz godine u godinu raste brojem i kvalitetom sadržaja kao i ostvarenim rezultatima da bi upravo posljednjih godina doživjela svoju kulminaciju.Tri puta proglašen najljepšim europskim adventom i sa neprekidnim stopama rasta, Advent u Zagrebu postao je brend čiju ekonomsku snagu za sam grad i njegove gospodarske subjekte i pojedince tek treba sveobuhvatno izračunati te pažljivo odmjerenim budućim potezima i unaprijediti.