Uskršnji turistički rezultati donose optimizam u ovogodišnja očekivanja  turističkih djelatnika, s nadom da ga dramatične okolnosti oko nas i sve oštrija  konkurencija neće demantirati.

U Hrvatskoj je tijekom uskršnjih blagdana  boravilo  135.000 turista koji su ostvarili  oko 493.000 noćenja. Od toga su domaći turisti ostvarili više od 31.000 dolazaka i više od 80.000 noćenja, dok su strani turisti ostvarili više od 103.000 dolazaka i više od 412.000 noćenja. Usporedbe radi, tijekom produženog uskršnjeg vikenda prošle godine u Hrvatskoj je ostvareno oko 147.000 noćenja.

Najviše je turističkih noćenja ostvareno u Istri a slijede Kvarner, Splitsko-dalmatinska županija i Dubrovačko-neretvanska županija.  Od gradova, najuspješniji su  bili Poreč, Rovinj, Dubrovnik, Zagreb, Split, Umag i Zadar. Prema vrsti smještaja, najviše noćenja ostvareno je u hotelima (više od 210.000 noćenja), objektima u domaćinstvu (više od 112.000 noćenja) i kampovima (više od 99.000 noćenja). Najviše noćenja  za vrijeme blagdana ostvarili su turisti  iz Njemačke, iza njih slijede domaći gosti a potom gosti iz Austrije, Slovenije, Italije i Slovačke.

U dosadašnjem dijelu godine ostvareno je više od 3,6 milijuna noćenja, što je 120 posto noćenja iz prošle godine a 95 posto noćenja postignutih u istom vremenu 2019. godine. Sve je to razlog za optimizam prvih ljudi naših turističkih institucija koji u postignutim rezultatima vide dokaze otpornosti i kvalitete hrvatskog turizma  te prepoznatljivosti Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije.

Foto: Lopari