Nakon uspješne organizacije Croatia Rallyja, trećeg natjecanja u kalendaru ovogodišnjeg Svjetskog prvenstva u reliju, WRC Promoter i FIA ponudili su Hrvatskoj fiksni ugovor na barem još dvije godine u kojima bi Croatia Rally bio uključen u kalendar Svjetskog prvenstva u reliju.

Foto: Uroš Modlić

- Ovakva svjetska manifestacija sjajna je prilika za produljenje turističke sezone i fantastična promocija Hrvatske u svijetu. Nadam se da će to prepoznati svi, od institucija do korporativnog sektora i pomoći nam da utrku u Hrvatskoj organiziramo i u narednim godinama. Dobili smo šansu, bila bi ludost izgubiti je i propustiti, prokomentirao je ovu sjajnu vijest Daniel Šaškin, predsjednik Organizacijskog odbora Croatia Rallyja.  

Iza Hrvatske je spektakularan sportski vikend tijekom kojeg su kroz 20 brzinskih ispita na 300 kilometara lokalnih cesta Karlovačke, Krapinsko-zagorske i Zagrebačke županije, te Grada Zagreba, svoje vještine pokazali najbolji reli vozači današnjice. Sportski spektakl i snimke iz Hrvatske obišle su 150 zemalja, a više od 200 stranih novinara i snimatelja boravilo je u Hrvatskoj, što je najveći broj svjetskih medija koji je bio uživo prisutan na nekoj sportskoj manifestaciji u našoj zemlji.

Unatoč izazovnoj godini s mnogo restrikcija radi aktualne pandemije, organizaciju reli spektakla koji je ovoga vikenda bio glavna tema u Hrvatskoj i šire, pohvalili su vozači, timovi, novinari ali i brojni ljubitelji automobilizma koji su se unatoč pozivima da utrku prate putem malih ekrana, našli uz duž staza na kojima su se vozili brzinski ispiti. Brojke povezane uz manifestaciju iduće bi godine mogle biti daleko impresivnije, jer održavanje natjecanja s gledateljima donosi višestruko veće benefite i kroz generiranu potrošnju u Hrvatskoj. Kao primjer, navodi se Portugal koji tijekom održavanja WRC-a posjeti 930 tisuća gledatelja, čime se generira potrošnja od 70 milijuna eura, a vrijednost promocije od održavanja Svjetskog prvenstva u reliju za Portugal se procjenjuje na 75 milijuna eura.