U prvom valu kampanje za digitalne nomade „Croatia, your new office!“ koju je Hrvatska turistička zajednica provela od sredine ožujka do sredine travnja ove godine na tržištu SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva ostvareno je više osam milijuna impresija.

Aktivnosti u sklopu ove promotivne kampanje provedene su na društvenim mrežama Facebook i Twitter, a sve informacije o uvjetima prijave i boravka digitalnih nomada u Hrvatskoj mogu se pronaći na landing pageu kampanje i podstranici Croatia your new office, dostupnoj na službenoj stranici HTZ-a Croatia.hr.

„Digitalni nomadi u trenutnim okolnostima mogu doprinijeti boljoj popunjenosti turističkih kapaciteta tijekom cijele godine, dok samo digitalno nomadstvo sve više postaje globalni trend koji donosi brojne benefite za čitav niz djelatnosti pa tako i za turistički sektor. Hrvatska ima potrebne preduvjete da postane atraktivna i poželjna destinacija digitalnih nomada te ćemo nastaviti provoditi potrebne aktivnosti kako bi u tome bili što uspješniji“, istaknuo je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice. Drugi val kampanje planiran je za drugu polovicu 2021. godine.

Na stranici kampanje najviše se pretražuju uvjeti i koraci koji se moraju ispuniti kako bi se dobila viza za „digitalne nomade“, ali i sadržaji dostupni u pojedinim destinacijama. Podaci također pokazuju kako je najviše interesa za turističke proizvode poput aktivnog odmora, prirode, kulture i eno-gastronomije, ali i destinacije kao što su Srednja Dalmacija, Istra, Dubrovnik i Zagreb.

Da je Hrvatska prepoznata kao zanimljiva destinacije za digitalne nomade potvrđuju i brojne objave u renomiranim inozemnim medijima poput časopisa GEO, Lonely Planeta, The Washington Posta, Forbesa, The Mirrora i The Independenta.