Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu mini jesensku promotivnu kampanju #FALLinLoveWithCroatia na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Pinterest i Tik Tok.

Kampanja će se provoditi u listopadu i studenome te u suradnji sa sustavom turističkih zajednica u zemlji kako bi kroz društvene mreže istaknuli sve ono najbolje što destinacije nude posjetiteljima u posezoni, od zanimljivih mjesta, atraktivnih lokacija lokalnih parkova, šetnica do tradicionalnih aktivnosti poput berbi grožđa, maslina, mandarina, proizvodnji bučinog i maslinovog ulja do branja gljiva, sakupljanja kestena i pripremanja autohtonih gastronomskih delicija od jesenskih plodova.

Želja je obojati društvene mreže svim bojama jeseni i naglasiti ljepote hrvatskih nacionalnih parkova i parkova prirode u ovo doba godine, ali i potaknuti sve na odmor i istraživanje Hrvatske u jesen. U kampanju se mogu uključiti i svi vjerni domaći i inozemni pratitelji društvenih mreža Croatia Full Of Life koji podijele svoje jesenske aktivnosti doživljene u našim destinacijama koristeći #FALLinLoveWithCroatia

„Uz pokrenutu kampanju na deset emitivnih tržišta „Thank you for your trust“ pokrećemo i ovu kampanju na društvenim mrežama jer nam je vrlo važno zadržavanje prisutnosti i vidljivosti Hrvatske na našim najvažnijim tržištima u ovom dijelu godine“, poručio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Kampanja na društvenim mrežama #FALLinLoveWithCroatia provodit će se uz akciju Mjesec hrvatskog turizma te uz kampanju „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“ kako bi se što veći broj ljubitelja putovanja motivirao na posjet hrvatskim destinacijama izvan glavne turističke sezone.