Promocija turističke ponude Hrvatske putem vodećih svjetskih travel platformi i specijaliziranih medija za putovanja Lonely Planeta i Culture Tripa odvijat će se na osam europskih tržišta do konca srpnja.

Suradnja Hrvatske turističke zajednice s Lonely Planetom obuhvaća tržišta Velike Britanije, Njemačke, Italije, Poljske, Nizozemske, Belgije i Francuske. Sadržaj će tematski obuhvatiti kulturu i gastronomiju Slavonije i Baranje, hrvatske parkove prirode te ponudu otoka Brača, a s obzirom na to da je u suradnju uključena i Turistička zajednica Zadarske županije na tržištima Velike Britanije, Njemačke i Poljske dodatno će se plasirati i posebno kreirani sadržaji na temu Zadra. S druge strane, kroz suradnju s Culture Tripom plasirat će se sadržaji na temu biciklizma, ruralnog turizma, nautike i island hoppinga te vodiča kroz kulturne posebnosti hrvatske obale i to na tržištima Velike Britanije, Njemačke, Nizozemske, Francuske i Švedske.

Lonely Planet globalna je putnička platforma koju mjesečno posjeti 11,5 milijuna jedinstvenih korisnika, a njihova web stranica bilježi oko 32 milijuna mjesečnih pregleda. S više od 12,5 milijuna pratitelja na društvenim mrežama predstavlja jedan od najznačajnijih travel medija na kojima korisnici traže inspiraciju za putovanje.

Culture Trip također je jedan od najutjecajnijih travel medija koji mjesečno broji oko 18 milijuna jedinstvenih korisnika. Riječ je o mjestu na kojem korisnici traže inspiraciju za planiranje svojih putovanja te istražuju sadržaje koje svaka destinacija može ponuditi. Njihove društvene mreže prati oko 8,1 milijun pratitelja, a 81 posto korisnika je starosti od 18 do 45 godina.

Uz plasman sadržaja, obje suradnje uključuju i plasman bannera HTZ-a kako bi zainteresiranim čitateljima pružili mogućnost istraživanja dodatnog sadržaja na web stranici Hrvatske turističke zajednice Croatia.hr.