Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu zimsku kampanju „Croatia - Winter Wonderland“ koja će trajati o 10. siječnja iduće godine.

Kampanja će se provoditi na tržištu Njemačke, Slovenije, Austrije, Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske, Italije, Nizozemske, Francuske, Velike Britanije, Belgije, Švedske i Norveške putem društvenih mreža Facebook, Instagram, Twitter, TikTok i Pinterest korištenjem oznaka #CroatiaWinterWonderland i #MagicalCroatia. Cilj kampanje je zadržavanje vidljivosti Hrvatske kroz isticanje zimskih ljepota hrvatskih destinacija, ali i pojedinih turističkih proizvoda poput eno-gastronomije, kulture, prirodnih ljepota i wellnessa. 

„Promotivne kampanje koje smo proveli u ovoj godini pozicionirale su našu zemlju kao kvalitetnu, sigurnu i dobro pripremljenu destinaciju. Da smo u tome bili vrlo uspješni potvrdila je i Europska putnička komisija (ETC) u kojoj ističu da je Hrvatska turistička zajednica tijekom jesenskih kampanji bila najaktivnija europska turistička organizacija na portalu i društvenim mrežama Visit Europe“, poručio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice. Kampanja će obuhvatiti i tradicionalne recepte i običaje, način izrade licitara te najbolje lokalitete za kreiranje zimskih fotografija.

U sklopu ove kampanje oznaka #MagicalCroatia prilagođavat će se i pojedinim destinacijama koje će biti obuhvaćene promotivnim aktivnostima te se destinacije i fanove poziva da koriste oznake, poput  #MagicalZagreb, #MagicalOpatija, #MagicalSplit i sl. Dio kampanje čini i nagradna igra koja će se provoditi na pojedinim tržištima i biti nagrađene najbolje fotografije zimskih ljepota hrvatskih destinacija i lokaliteta kao i najbolji odgovori fanova na društvenim mrežama na nagradna pitanja.

Također je predviđeno i putovanje za inozemne influencere koji će posjetiti zimsku zemlju čuda na otoku Rabu, istražiti Nacionalni park Plitvička jezera u bijelom pokrivaču, uživati u božićnom duhu Zagreba, Dubrovnika itd.