Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela (OMH) pokreće novi brend u hrvatskom turizmu Eco zeleni hoteli koji odgovaraju na sve veće potrebe suvremenih putnika.

Obiteljski mali hoteli pokretači su novih turističkih trendova u Hrvatskoj. Iako ih ima tek oko 400, od čega ih je više od 200 učlanjeno u Nacionalnu udrugu obiteljskih i malih hotela postali su jedan od najpoznatijih brendova s vrhunskom personaliziranom uslugom, a mnogi od njih rade 365 dana u godini. Unatoč velikim posljedicama koji je pandemijska kriza ostavila na njihovo poslovanje odlučili su se za veliki iskorak na hrvatskoj turističkoj sceni. Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela kreira novi nacionalni brend Eco zeleni hoteli.

Obnovljivi izvori energije, ušteda energije i vode, zelena nabava, lokalna hrana, poslovanje bez opasnih kemikalija, uz dodatne aktualne module sigurnost i covid free…, samo su neki od preduvjeta prestižne eko oznake, koja ovisno o razini održivog poslovanja može biti srebrna, zlatna ili platinasta. I ovo se neće dogoditi preko noći. Pred Nacionalnom udrugom obiteljskih i malih hotela nije lagan zadatak, no vrlo su optimistični i već su krenuli s prvim edukacijama članova.

„Nakon edukacije, slijedi ciklus investicija koji će trajati najmanje dvije godine pa bismo prve eko zelene obiteljske i male hotele mogli imati već početkom 2023. godine. Zeleno poslovanje postalo je nužnost ne samo zbog zahtjeva naših osviještenih gostiju za ekološki prihvatljivim smještajem, nego i zbog velikih ušteda za hotelijere. A što je iznimno važno, na ovaj način dajemo svoj doprinos dekarbonizaciji planete“, ističe Šime Klarić, predsjednik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela.

Podsjetimo, Europska unija do 2030. godine namjerava smanjiti emisiju štetnih plinova za najmanje 55 posto, a  i do 2050. godina Europa se obvezala postati ugljično neutralni kontinent. Hoće li u tome uspjeti ovisi o svima nama, poručuju iz ove udruge.