Hrvatska je ponovno pokrenula izdavanje turističkih viza za ruske državljane, a Veleposlanstvo Republike Hrvatske u Ruskoj Federaciji već je zaprimilo prve prijave.

Foto: Sa sajma MITT 2021. u Moskvi

Da je na tržištu Rusije izražena potražnja za Hrvatskom kao turističkom destinacijom potvrđuju i najave Aeroflot Airlinesa, ruskog nacionalnog avioprijevoznika koji od početka lipnja do kraja rujna ove godine svakodnevnim letovima planira povezati Moskvu s Pulom, Dubrovnikom i Splitom.

„Na tržištu Rusije izražena je potražnja za sigurnim ljetnim odmorom, a među traženim destinacijama posebice se ističe Hrvatska. U prilog budućim trendovima s ovog tržišta svakako ide ponovno izdavanje viza za ruske građane, kao i novi granični režimi prema kojima Rusi u Hrvatsku mogu ući s negativnim PCR ili antigenskim testom, potvrdom da su preboljeli korona virus ili da su primili bilo koje cjepivo“, izjavio je Rajko Ružička, direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Rusiji. .

Kako Aeroflot Airlines trenutno jednom tjedno prometuje između Moskve i Zagreba, od svibnja će biti dostupan i drugi tjedni let, dok će usred ljetne sezone zrakoplovi na ovoj liniji letjeti čak tri puta tjedno. Među najavljenim letovima su i letovi aviokompanije S7 iz Moskve za Pulu i Dubrovnik te aviokompanije Nordwind za Zagreb. Navedeni letovi odvijat će se od kraja travnja do konca listopada.Dobra pozicija Hrvatske potvrđena je i tijekom sajma MITT koji je održan u Moskvi. Riječ je o prvom ruskom turističkom sajmu koji se u 2021. godini održao u klasičnom obliku. Tom je prilikom od strane ruskog turističkog sektora, ali i medija te posjetitelja sajma iskazan velik interes za Hrvatskom.  

Tijekom sajma održan je niz predavanja, konferencija i okruglih stolova, a na panel raspravi, koja se održala u organizaciji Rossturizma i Udruženja nacionalnih turističkih ureda (ANTOR) Rajko Ružička predstavio je promotivne aktivnosti i aktualne kampanje Hrvatske turističke zajednice te odradio niz sastanaka s organizatorima putovanja koji surađuju s hrvatskim destinacijama, kao što su TUI, Paks i Ruski Ekspres.  

„Iako je ovogodišnji sajam bio manji u odnosu na prethodne godine, interes izlagača i posjetitelja bio je iznimno velik što potvrđuje i podatak o pet tisuća posjetitelja koji su sajam obišli samo u prvom danu održavanja i više od 1500 svjetskih tvrtki koje su se na tom sajmu predstavile“, zaključio je Ružička.