U turizmu se doživljaji pamte ali ako vas boravak u nekoj destinaciji ili objektu obogati novim, za život važnim znanjima, sigurno je – vraćat ćete se.

 „Između klasičnog odmorišnog turizma, koji u prvi plan stavlja doživljaj, i nas razlika je upravo u tome što u središte stavljamo znanje. Kad čovjek osjeti da je stekao znanja koja utječu na njegovo zdravlje i život, tom se izvoru vraća i pokušava crpiti još“, kaže Igor Nekić, generalni direktor LifeClass Termi Sveti Martin, nacionalnog dobitnik EDEN-a.  

To, dakako, ne znači da se gostima ne pruža doživljaj cijele destinacije, uključujući i lokalnih obiteljskih gospodarstava s kojima su Terme višestruko vezane. Naime, strategija je ove tvrtke da prodaje zdravu, lokalnu i autohtonu hranu, što gostima jamči  zdravlje i ukusne obroke  a proizvođačima osigurava tržište. Za zaposlenike koji imaju registrirana obiteljska gospodarstva dodatna je pogodnost i projekt ‘Radi i dodatno zaradi’ u sklopu kojega imaju mogućnost svoje proizvode Termama prodavati po tržišnim cijenama.

To je tim važnije što i ova tvrtka ali i cijela regija podupiru biodinamičku proizvodnju pa se, uz à la carte, i u pansionsku ponudu uvode jela pripremljena od biodinamičke hrane koja osigurava zdravlje ljudi, održivost zemlje i poljoprivredne proizvodnje.

Opširnije pročitajte u tiskanom izdanju stručne revije Ugostiteljstvo i turizam (UT)