TZ Istarske županije postala je „Virtuoso preferred partner“, čime je osigurala pristup svjetskim marketinškim kanalima koji ciljaju na imućne potrošače s visokom sklonošću putovanjima.   

- Uz Turističku zajednicu u Istri trenutno imamo samo još dva partnera, Maistrine hotele Monte Mulini i Grand Park Hotel Rovinj. Iz današnje je perspektive važno da smo postali članom asocijacije, no Istra kao turistička destinacija ima puno ambiciozniji plan i vjerujem da ćemo u narednim godinama povećati naše članstvo. Od sada će reflektori Virtuosoa biti značajnije okrenuti prema nama, tako da će svi oni koji u svojoj misiji poslovanja i portfelju proizvoda i dizajniranih usluga imaju najviše ciljeve, definitivno moći postati članom asocijacije, istaknuo je Denis Ivošević, direktor Turističke zajednice Istarske županije.  

Virtuoso je mreža međunarodnih turističkih agencija specijaliziranih za luksuzna i iskustvena putovanja. Obuhvaća 1.100 specijaliziranih turističkih agencija s više od 22 tisuće elitnih savjetnika za putovanja u više od 50 zemalja u svijetu.

U Virtuoso se mogu učlaniti subjekti koji su u mogućnosti ponuditi najvišu razinu usluga, servisa i produkata koji se mogu ubrojiti u jedinstvena iskustva. Usto je članstvo moguće ostvariti jedino na poziv i uz preporuku barem tri partnera koji za novo pridošle članove moraju jamčiti da mogu ispuniti visoke kriterije asocijacije.

Osnovni cilj ove mreže je klijentima ponuditi detaljno isplanirana i nezaboravna putovanja. Sjedinjene Države, Kanada i Europa najjače su tržište sa 70 posto lokacija agencija članica. Virtuosovi savjetnici za putovanja opslužuju najbogatije i najzahtjevnije goste, one koji traže posebne aranžmane, jedinstvena iskustva, uzbudljive avanture putovanja. To su gosti koji traže cjelovite paket aranžmane, posebno dizajnirana putovanja isplanirana do najmanjeg detalja u koje je svakoga dana uključen veliki broj usluga koje pružaju dodatnu vrijednost, bez obzira radi li se o dinamičnom, avanturističkom putovanju ili o posve mirnom i relaksirajućem odmoru. U svijetu predstavljaju prvih jedan posto turističkih agencija mjereno prema uslugama, ponudi i prihodima od prodaje luksuznih putovanja.