Hrvatski turistički filmovi, bilo  da se radi o nacionalnim ili regionalnim,  često su zapaženi u međunarodnoj konkurenciji  a mnogi su od njih i nagrađeni. Uz dobar sadržaj, potrebno je pratiti trendove. (više…)

„Trendovi se mijenjaju iz godine u godinu  a turistički film ima svoja pravila. Nekada su, primjerice, filmovi trajali 30 minuta, danas im je ograničenje oko 3 minute do najviše 7 minuta. Sve preko toga ne drži pažnju gledatelja, ma kako film bio dobar, kaže Spomenka Saraga,  producentica velikog broja turističkih filmova i organizatorica Zagreb Tourfilm Festivala u razgovoru  za Hrvatski kongresni i insentiv magazin  i nastavlja: „ Film mora imati dobru glazbu, mora privući pažnju gledatelja dobrom fotografijom, ali i osjećajem da bi mu na toj lokaciji moglo biti zanimljivo, da bi mogao uživati u svakom trenutku boravka. Nije potrebno pokazati baš sve, jer detalji se uvijek mogu proučiti na internetu, isplanirati svaki dan i sat boravka, dakle ne treba zamarati ljude s previše detalja, kao što ne treba ni pokazivati ono što se podrazumijeva (kupaonica, toalet i sl.).

Često turističke zajednice ne šalju svoje filmove na festivale jer se boje reakcija inozemne publike i žirija, no sve je  više onih koji vjeruju u svoj proizvod i uhvate se ukoštac sa svjetskom konkurencijom, pa makar i ne osvojili uvijek nagradu.“

Želite li saznati koliko često i zašto treba mijenjati turističke filmove i koliko  smo uspješni u svijetu turističkog filma, odgovore potražite  u  našem tiskanom izdanju.