Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije predstavila je 52 nove tematske pješačke staze na svome području koje su prezentirane i u digitalnom obliku.

Nove tematske pješačke staze na obali, otocima i u Zagori protežu se u duljini od 327 kilometara, pričaju jedinstvene priče te posjetiteljima omogućuju pješačenje kroz povijest i ljepote Srednje Dalmacije.

Odavno je poznato da turiste ne zadovoljavaju samo sunce i more. U Turističkoj zajednici Splitsko – dalmatinske županije toga su potpuno svjesni te kontinuirano usklađuju ponudu s navikama i potrebama gostiju. Kako posljednjih godina raste popularnost aktivnog turizma turisti  sve više traže sadržaje koji im omogućuju duži boravak na otvorenom uz ponudu zanimljivih priča.  

Upravo iz tog razloga Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije odlučila je otići korak dalje i omogućiti turistima prije nego što dođu u  destinaciju da mogu  mogu točno vidjeti što ih čeka, koje prirodne i kulturne atrakcije ih očekuju, kakva je  konfiguracija tla i zahtjevnost staza te što mogu raditi. Tako već iz svoga doma turisti mogu virtualno proći prekrasnim pejzažima jer su sve tematske staze obrađene i prezentirane u digitalnom obliku. Voditelj ovog projekta je Lino Ursić, dok je za Google Street View staze snimio Denis Orlić i cijeli projekt digitalizirao, a objavljene su i dvije brošure.

Sve tematske staze postavljene su na GoogleMaps kao StartPoint, a podaci su postavljeni i na neke od najpopularnijih aplikacija koje koriste zaljubljenici u outdoor aktivnosti, poput Strava aplikacije koja je ujedno i najkorištenija svjetska aplikacija za šetače, te na Alltrailsu koju koriste svi koji se bave aktivnim odmorom. Sve je i na TripAdvisoru, a na novoj web stranici TZ Splitsko- dalmatinske županije bit će objavljeni opisi svih staza, slike i linkovi kako bi svatko na svojem mobitelu moao pratiti svaki svoj korak određenom tematskom stazom.

„Lokalne turističke zajednice predložile su staze koje imaju priču ili neku zanimljivost i po tome dobile naziv.  Naš cilj je disperzirati turistički promet na cijelu godinu i na sve dijelove naše županije, jer Srednja Dalmacija ima sve preduvjete za to. Digitalna komponenta ovog projekta po prvi put je na ovakav način implementirana u ovaj turistički proizvod“, kazao je Joško Stella,  direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije.

To je vrlo korisna novost jer se turističkim agencijama, destinacijskim menadžment kompanijama, pruža mogućnost da priče tematskih staza oblikuju u svoje kreativne turističke proizvode. Usto TZ Splitsko- dalmatinske županije najavljuje da će sve te nove proizvode pratiti aktivnim marketingom na inozemnom tržištu u predstojećim mjesecima.