Udruga poduzetnika u hotelijerstvu Hrvatske poziva hotelijere da se uključe u europsko istraživanje o trendovima u bukiranju smještaja.
Procjene pokazuju da se na pojedinim europskim tržištima oko 45 posto bukinga u hotelijerstvu ostvaruje putem online putničkih agencija. Stoga je jasno da platforme kao što su Booking.com i Expedia u velikoj mjeri utječu na hotelski sektor. U želji da dobije relevantne informacije o tome i istraži trendove, krovno udruženje hotelijera i ugostitelja Europe HOTREC u suradnji sa HES-SO Valais School of Management and Tourism iz Švicarske i nacionalnim udrugama hotelijera provodi anketu “Online distribucija u hotelima”. Dva su glavna nositelja studiju inicirali 2014. godine, a provodi se svake dvije godine kako bi se dobila sveobuhvatna slika offline i online distribucijskih kanala u europskom hotelijerstvu.
Upravo je u pripremi studija za 2020. godinu. Stoga UPUHH poziva svoje članice da ispunjavanjem ankete pomognu u prikupljanju vjerodostojnih podataka za hrvatsko hotelijerstvo koje će se uključiti u europske rezultate.
Podaci iz 33 europske zemlje, u kojima se anketa provodi, dat će podršku sektoru u zahtjevima prema donositeljima odluka. Svim je tvrtkama, kažu u nacionalnom hotelijerskom udruženju, zajamčena anonimnost, što znači da se ni jedan hotel ili grupa hotela neće moći identificirati u izvještaju ili rezultatima koje će generirati.
Anketu možete pronaći na poveznici:
https://sphinxvipmanager.hevs.ch/SurveyServer/s/ITO/DistributionStudy2020EMAIL/nouveauformulaire.htm