"Povezivanje proizvodnje lokalnih proizvođača s turizmom već je dio aktivnosti koje se provode na terenu. Kad dođe do spoja turističke ponude i kvalitetnog turističkog proizvoda, dodatno se razvija sektor poljoprivrede  – primjerice, ponudom jela u restoranima spravljenih od namirnica lokalnih OPG-ova. Zatim, sektor tehnologije u smislu povezivanja digitalnih rješenja s ponudom hotela, kao što je primjer tzv. digitalnih nomada koji mogu raditi koristeći vrhunske wi-fi mreže ili konferencijske sale kao usluge hotela i to bilo gdje na svijetu, a Hrvatska to potiče. Isto tako, drvna industrija se može sektorski povezati sa smještajnim objektima, čime potičemo izradu izvorno hrvatskih proizvoda i spajamo ih s turističkom ponudom, ujedno je obogaćujući. Potom, poticanjem zelenih i održivih investicija u turizmu dodatno se razvija i sektor građevine, kao i tržište nekretnina. Jedan od ciljeva Ministarstva turizma i sporta jest i jačanje suradnje s drugim sektorima u cilju kvalitetnijeg razvoja gospodarstva u cjelini."

                                                                                                                     (UT, prosinac 2020.godine)