Turistička zajednica Kvarnera organizirat će tijekom travnja četiri besplatne online edukativne radionice za vlasnike obiteljskog smještaja.

Cilj edukacija je pomoći i usmjeriti iznajmljivače u njihovom poslovanju u okolnostima pandemije te im pružiti adekvatnu pripremu i informacije za nadolazeću turističku sezonu. Radionice se organiziraju u suradnji s Fakultetom za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji, sve radionice su besplatne i za njih se dosad prijavilo više od petsto sudionika.

“U sklopu svih naših edukativnih radionica koje smo posljednjih nekoliko godina održavali, prezentiramo i dijelimo iskustva i stečena znanja, a naše iznajmljivače potičemo i ukazujemo im na važnost povećanja kvalitete smještaja. Obiteljski smještaj na Kvarneru oduvijek čini gotovo 50 posto svih smještajnih kapaciteta, a upravo je u 2020. godini obiteljski smještaj pokazao svoju punu snagu i potencijal. I to prije svega zbog poštivanja najvažnijeg pravila, a to je održavanje socijalne distance - pravilo koje ostaje jednako važno i u 2021. godini. Analiza turističkog prometa ostvarenog u 2020. godini i tijekom ovog Uskrsa daje nam jako slične rezultate: objekti sa četiri i pet zvjezdica pokazali su se kao najotporniji na krizu i najtraženiji među gostima. To znači da gosti, usprkos svim okolnostima i krizama, ne odustaju te traže i očekuju garanciju kvalitete i time se nastavlja višegodišnji trend na Kvarneru: popunjenost raste s brojem zvjezdica odnosno kvalitetom ponude“, istaknula je dr.sc. Irena Peršić Živadinov.

Turistička zajednica Kvarnera već deset godina provodi projekt Kvarner Family. Cilj projekta je iznajmljivače potaknuti i educirati da neprestano rade i prate što moderni gosti traže.  Analiza koju kontinuirano pripremaju i prate pokazuje kako je obiteljski smještaj s oznakom kvalitete Kvarner Family bolje popunjen u odnosu na obiteljski smještaj bez oznake i to za čak 31 posto. Usto, valja naglasiti da što je veći broj zvjezdica, to je moguće dobiti i bolju cijenu što na kraju iznajmljivačima donosi i veću zaradu. Sve te analize, pokazuju da su iznajmljivači prepoznali da se ulaganja u kvalitetu isplate i da su rezultati dugoročno i više nego korisni. Stoga, Turistička zajednica Kvarnera poziva sve iznajmljivače da se uključe u projekt Kvarner Family.