Od 11. listopada započet će nastava na Uplift akademiji ma kojoj će se educirati prva generacija – stipendista iz turističkog sektora.

Uplift akademiju pokrenuo je Mastercard, a za njezinu provedbu zadužena je Algebra. Riječ je o programu, namijenjenom edukaciji malih i srednjih poduzetnika koji se provodi u okviru projekta Uplift.hr, a u prvoj sezoni na akadamiji će se educirati polaznici – stipendisti iz turističkog sektora. Na natječaj za stipendiranje na koje su pristigle ukupno 263 prijave stručni tim u sastavu  predstavnika Mastercarda, Algebre, Ekonomskog instituta i agencije Media Val odabrao je četrdeset kandidata – stipendista koji će se educirati na ovoj akademiji.

Edukacija će se odvijati od listopada 2021. go ožujka 2022. godine i trajat će dvadest tjedana te imati više od dvjesta sati nastave, koja će biti podjeljena u devet cjelina. Tako će polaznici učiti o osnovama kritičkog razmišljanja i rješavanja problema, alatima digitalne transformacije, poduzetništvu i inovacijama, osnovama online marketinga i e-commercea, naprednim prodajnim i cjenovnim strategijama,  fondovima za financiranje projekata i razvoja, ali i osnovama financijskog planiranja i menadžerskog računovodstva. Kako je edukacija namijenjena sektoru turizma, tako će im od velikog značaja biti kolegiji poput destinacijskog menadžmenta te kolegija o turizmu i ekonomiji doživljaja.

Osim predavanja, polaznicima  koji dolaze iz raznih dijelova Hrvatske na raspolaganju će biti mentori koji će ih voditi kroz praktične vježbe i zadatke tijekom trajanja akademije. Polaznici će biti  podijeljeni u timove i radit će na konkretnim projektima digitalne transformacije u turizmu, koje će potom moći implementirati i u vlastite poduzetničke projekte. Po završetku akademije timovi će svoje projekte prezentirati pred ulagačima, a najbolji će osvojiti novčanu nagradu.

Polaznici Uplift akademije dolaze iz raznih krajeva Hrvatske, pripadaju različitim dobnim skupinama, te iako se bave turizmom ili uslužnom djelatnošću, uži djelokrug djelovanja im je različit pa tako među njima ima vrhunskih slastičara, pekara, proizvođača piva, organizatora izleta, ali i hotelijera i organizatora festivala.

Kao važan faktor u procesu odabira kojim se vodio stručni žiri je, između ostalog, bilo i to koliko su prijavljeni poduzetnici i njihova poslovna ideja orijentirani prema konceptu iskustvenog turizma koji podrazumijeva zaokret od masovnog prema održivom turizmu.

„Podrška malim poduzetnicima već je duže vremena među prioritetima Mastercarda. Za cilj smo postavili da ćemo 50 milijuna malih tvrtki i 25 milijuna žena poduzetnica uvesti u digitalnu ekonomiju do 2025.“, izjavila je Gea Kariž, voditeljica marketinga u Mastercardu u Hrvatskoj. „Uplift akademija samo je jedan od načina da tu podršku pružimo u obliku edukacije, inspiracije i poticanja poduzetnika da ovladaju vještinama potrebnim za razvoj u sve digitalnijem svijetu. Cilj edukacije je stvoriti poduzetnike koji razmišljaju izvan okvira i koji zapravo mogu potpuno samostalno voditi i širiti svoje poslovanje neovisno o tome koliko zaposlenika imaju.“

Za sve prijavljene kandidate koji nisu osvojili stipendiju Mastercard i Algebra omogućili su popust za ovaj program edukacije.