Beskontaktni meni moderan je i tehnološki napredan, a u korištenju jednostavan način komunikacije s gostima koji ima mnoge prednosti za zdravstvenu sigurnost i bolju prezentaciju ponude.

Jedan od alata za povećanje prodaje i lojalnosti kupaca u ugostiteljskim objektim, kojeg nudi hrvatska  tvrtka Business Solution d.o.o, jest beskontaktni meni. On je gostima dostupan na njihovim pametnim telefonima nakon skeniranja QR koda ili dodirivanja telefonom posebne kartice koja je instalirana na stolu.

Razloga  za implementaciju je mnogo, navodimo najvažnije.

 Sigurnost

Covid pandemija zauvijek je promijenila način na koji ljudi razmišljaju o svijetu oko sebe. Klasični papirnati cjenik može prenositi viruse, pa sve više posjetitelja izbjegava izravno dodirivanje. Stoga bi se svaki objekt trebao pobrinuti da posjetitelj ima priliku pregledati jelovnik na svom mobitelu.

Osnova za odabir proizvoda

Riječ je o  osobnoj web stranici ugostiteljskog objekta namijenjenoj za jelovnike, cjenike i narudžbe, s fotografijama jela i pića koje kod posjetitelja bude želju da ih kušaju, potiču dodatne emocije prilikom odabira narudžbe i pružaju detaljne informacije za donošenje odluke..

To je novi način komunikacije između vlasnika objekta i svakog posjetitelja jer se podaci u meniju mogu trenutačno i neprestano ažurirati..

Razlog za klijenta da kuša nešto novo

Detaljne informacije o svakom artiklu, koje klasični jelovnik ne može pružiti zbog ograničene veličine papira, a ni konobar zbog nedostatka vremena, gostu će biti dostupne u digitalnom meniju. Ako su mu takve informacije dostupne, posjetitelj će željeti kušati nova, skuplja jela, a rizik da će naručiti nešto što mu se ne sviđa je manji.

Usklađenost sa svjetskim trendovima uz održavanje tradicije i poziсioniranja objekta

Beskontaktni menu dodatni je način komunikacije s gostima, koji ne ukida postojeći sustav usluga za goste u objektu. Posjetitelji mogu odabrati kakav jelovnik preferiraju.

Očekivanja posjetitelja restorana se mijenjaju

Restorani koji su implementirali o-meni kažu da su posjetitelji mlađi od 40 i stariji od 65 oduševljeni beskontaktnim jelovnikom.

Ugostitelji će najviše cijeniti sve mogućnosti koje o-meni pruža tijekom turističke sezone kada u Hrvatsku na odmor dolaze turisti koji su već navikli na korištenje digitalnih cjenika.


O-meni povećava prodaju i lojalnost posjetitelja

Jelovnik u interaktivnom formatu omogućava vam da utječete na posjetitelja nudeći mu određene artikle s vašeg jelovnika, cjenika uz dodatne preporuke i formiranjem općeg mišljenja o objektu.

Otvaranjem vašeg menija na svom telefonu posjetitelj će dobiti novo korisničko iskustvo, novu senzaciju koju će pamtiti i koji će tog klijenta ponovo dovesti k vama.

Opširnije pročitajte u novom broju stručne revije UT.
Kako biste digitalni jelovnik implementirali  u svoj restoran, informacije potražite na
www.omenu.com.